ANAK PERLIS PERTAMA YANG MEMBUKA KEDAI DI BUMI MADINAH AN-NABAWIYYAH - FRIEND OF PERLIS

Terkini

11 Disember 2019

ANAK PERLIS PERTAMA YANG MEMBUKA KEDAI DI BUMI MADINAH AN-NABAWIYYAH


|| ANAK PERLIS PERTAMA YANG MEMBUKA KEDAI DI BUMI MADINAH AN-NABAWIYYAH ||

Saudagar Tanah Suci semakin dikenali. Itulah empayar perniagaan yang sedang dibangunkan oleh anak muda 20an di Tanah Suci.

Bermula dengan berniaga kecil-kecilan di facebook personal, akhirnya mengorak langkah membuka premis menjual kurma, kekacang dan lain-lain barangan di bumi Madinah, berdekatan Masjid Nabawi.

Berbekalkan niat ingin membantu keluarga di kampung, disamping menyambung pelajaran dalam bidang Hadith di Universiti Islam Madinah. Alhamdulillah perniagaan beliau semakin berkembang baik.

Kedai beliau di Madinah sering diserbu jemaah pada musim haji dan umrah. Para jemaah mendapat layanan dan harga yang istimewa disana.

Kini, Ustas Abu Ayyub membuka HQ di Kuala Perlis dan terus membekalkan pelbagai barangan terutama dari tanah suci ke seluruh Malaysia.

Sering mendapat tempahan dari jemaah yang kekurangan bekalan hadiah ketika pulang dari tanah suci. Hadiah untuk diagihkan kepada kenalan dan ahli keluarga. Kerana stok barangan sudah di Malaysia, penghantaran hanya mengambil masa 2-3 hari sahaja.

Ustaz Abu Ayyub bercadang untuk terus mengembangkan lagi empayar perniagaan dengan membuka peluang perniagaan sebagai agent kepada mereka yang berminat kelak.

Jom 'support' usahawan muda ini untuk terus membangun. Lebih banyak insan yang dapat dibantu dengan berkembang perniagaan beliau ini.

Jom war-warkan kepada kenalan umrah untuk berkunjung ke kedai Saudagar Tanah Suci di Madinah. 

Bagi yang ingin membelinya di kedai di Kuala Perlis, boleh klik link ini untuk lokasi. 
https://g.co/kgs/5nMtfW

Atau beli di shopee dengan klik link,
bit.ly/SHOPEESTS

Atau terus berhubung dengan wakil jualan dengan klik link.
http://www.wasap.my/601158889396/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan